MEDARBETARE HOS OSS Du som kommer att arbeta hos oss måste dela vårt synsätt att kunden ska bli respekterad fullt ut för den som han/hon är. Kunden och hans/hennes närstående ska visas omtanke och respekt oavsett ålder, kön, funktionshinder, social ställning, etiskt ursprung och religiös tillhörighet samt sexuell läggning. Det här synsättet ska självklart genomsyra alla möten inom företaget Lyckliga Nycklar AB:s verksamhet. Arbetsbeskrivning för personlig assistentDin främsta arbetsuppgift inom Lyckliga Nycklar AB är att ge kunden möjlighet att utvecklas som person utifrån sina egna resurser och förmågor. Arbetet kräver fokus på kundens självbestämmande och integritet. Målet med ditt arbete som personlig assistent är att kunden får assistansen såsom han/hon vill ha den. Dina arbetsuppgifter är bland annat
IntroduktionDu kommer att gå bredvid andra assistenter vid några arbetstillfällen och genomgå introduktion utifrån upprättad checklista. KompetensutvecklingFör att säkerställa din kompetensutveckling och företagets behov av kompetens genomförs ett individuellt utvecklingssamtal med all personal som har en anställning på mer än sex månader. Samtalet dokumenteras för att användas som underlag för din årliga kompetensutvecklingsplan och ditt kommande utvecklingssamtal. Du kommer vid behov erbjudas ärendehandledning av specialist inom området. Du kommer kontinuerligt att utbildas och informeras om de regler och rutiner som finns inom företaget för att säkra kvalitén i insatserna. Avtal KFOFöretaget har kollektivavtal med arbetsgivarföreningen KFO. Kontakta oss gärna så berättar vi mer! |
Lyckliga Nycklar AB Personlig Assistans Verksamheten är godkänd av Socialstyrelsen. Lyckliga Nycklar AB Copyright 2014 |
Lyckliga Nycklar AB Havsbadsvägen 41 262 63 Ängelholm |
Tel: 072-968 11 23 E-post: info@lyckliganycklar.se |
|