
Jobba här
Värdegrund
Vårt grundläggande synsätt är att kunden ska respekteras fullt ut för den hen är. Vi visar kunden och hens närstående omtanke och respekt oavsett ålder, kön, könsuttryck, funktionsnedsättning, social ställning, etniskt ursprung, religiös tillhörighet och sexuell läggning. Du som arbetar hos oss måste dela denna värdegrund.
Arbetsbeskrivning för personlig assistent
Din främsta arbetsuppgift i Lyckliga Nycklar AB är att ge kunden möjlighet att utvecklas som person utifrån sina egna resurser och förmågor. Arbetet kräver fokus på kundens självbestämmande och integritet. Ditt mål som personlig assistent är att ge kunden den typ av assistans hen vill ha.
Introduktion
Du kommer att gå bredvid andra assistenter vid några arbetstillfällen och även genomgå introduktion. Introduktionen utgår utifrån en upprättad checklista. Vi följer kontinuerligt upp hur arbetet fungerar, både med dig och med kunden.
Kontinuerlig kompetensutveckling
Vi är måna om att du ska utvecklas och ha rätt kompetens för ditt jobb. Alla med anställning på mer än sex månader har därför individuella utvecklingssamtal. Vid behov tar vi in specialister som hjälper till med specifika ärenden. För att kvalitetssäkra dina insatser ger vi kontinuerlig utbildning och information om de regler och rutiner som finns inom företaget.
Kollektivavtal med FREMIA
Företaget har kollektivavtal med arbetsgivarföreningen FREMIA.
Kontakta oss gärna så berättar vi mer!